چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » اقتصادی » پیگیری اعطای تسهیلات گردشگری برای آبادان از طریق وزارت میراث| برنامه‌ریزی برای ۲۰ روستای هدف گردشگری

پیگیری اعطای تسهیلات گردشگری برای آبادان از طریق وزارت میراث| برنامه‌ریزی برای ۲۰ روستای هدف گردشگری

کد خبر: 9114

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری اعطای تسهیلات گردشگری برای این شهر از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه دوم مهر ماه نشستی با شورای معاونان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل این وزارت داشتم و برخی موضوعات حوزه صنعت گردشگری شهرستان آبادان را پیگیری کردم.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری روستایی یکی از جذابیت های اصلی توریسم آبادان است، افزود: اعتبار برای ۲۰ روستای هدف گردشگری شهرستان آبادان برای پرداخت به بخش خصوصی تخصیص داده شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تسریع در صدور مجوز احداث بوم گردی در روستا و اعطای تسهیلات از دیگر مصوبات جلسه با شورای معاونین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود.

مولوی با اشاره به موزه آبادان، توضیح داد: مرمت، بازسازی و ساماندهی موزه شهر آبادان که کار مطالعاتی آن نیز انجام شده مقرر شد در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای رودخانه های بهمنشیر و اروندرود به منظور رونق گردشگری آبی اعتبار تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات به بخش خصوصی برای احداث اسکله های گردشگری مورد پیگیری قرار گرفت.

منبع: tahlilbazaar-304837

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید